Daha İyi Hizmet İçin Eğitim
2 Şubat Perşembe günü Nevada Steakhouse'da, İdareci, kurumsal iletişim ve veli ilişkileri birimlerimizin katıdığı etkinlikte Dr. Ali Cihan Kurt nitelikli pazarlama konulu eğitimini gerçekleştirdi.
“Satış Teknikleri, Pazarlamanın Tarihsel Gelişimi, Marka Entegrasyonu, Müşteri Kimdir?, Pazarlama ve Satış Modelleri,Bulaşıcı Pazarlama, İletişim ve Müzakere” alt başlıkları anlatıldı. İdareci ve pazarlama birimimizin aktif katılımı ve geliştirici oyunlar ile yapılan etkinlikte eğlenceli anlar yaşandı. Oynan oyunlar ile eğitimdeki kazanımlar pekiştirilmeye çalışıldı. Günün sonunda katılımcılarımıza İK müdüğürlüğümüzce hazırlanan sertifikalar takdim edildi.
BENZER HABERLER